fredag den 9. marts 2012

Welcome to my life!!

Hmm hvad sker der i mit liv for tiden?? Ikke det vilde! Har netop opsagt min tidligere job i sikringen og fået nyt i dagligbrugsen! Lige nu glæder jeg mig til at skulle til Paris her den 21. Marts, sko, vintage butikker og franske fyre her kommer jeg! Jeg bestilte i går min billet til Roskilde, første gang! Mega spændende Oven i, har jeg også lige fået karaktere i engelsk, det ikke for at blære mig, mor her tog dem da lige på rutinen og hev et 12-tal hjem! Læk, læk, lækkert!! Lige nu sidder jeg sammen med de skønneste tøser og gør så småt klar til at skulle til handelsskole fest, mon ikke der bliver hældt et på genstande ned, så det ikke bliver lige så akavet at snakke med ham den søde fyr som luer i øjenkrogen! I morgen står på Aqua zumba kl. 09:00 det skal nok blive spændende med tømmermænd og det hele... Suk suk Nå men nu vil jeg hive i det nye tøj og bestille pizza med tøserne! Kam i ha' en god fredag aften! Xoxo Simone <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar