tirsdag den 6. marts 2012

Hvad sker der i mit liv lige nu - Amalie..

Jamen hej igen!

Nu er der jo kommet et ugens emne, som er ret bredt. Der er mange ting i mit liv, som går på forskellige måder, og nogen af de ting jeg har mest at fortælle om, kan jeg desværre ikke fortælle jer om. Det er for dybt, hårdt og ikke noget jeg kan dele med gud og hver mand. Så nu får i sku' alt det gode og positive!

Jeg har næsten lige fået karakterblad her på 1g. og det ser jo for skønt ud. Jeg har altid haft meget tendens til at blive meget hurtig skoletræt, men har virkelig taget mig sammen på hhx og det resultere jo i noget ret godt! Udover det har nogle mennesker, som jeg kender, virkelig vist sig at være tættere venner end jeg troede og det gør jo også kun en gladere og gladere! Så lige på de to punkter kunne jeg ikke rigtig være et gladere menneske!

Så har jeg forresten også lige fået løn her d. 1! Og det gælder jo nyt tøj og et slidt MasterCard :-D WEHU!


Arbejdet fungere også super fint. Jeg føler at jeg gør mit arbejde godt, og jeg kan super godt lide at arbejde! Jeg elsker når jeg har kontakt til andre mennesker og kan gøre noget godt for dem! At kunderne roser en for at være smilende, når man betjener dem, er en dejlig følelse - i det hele taget gør det ens dag bedre, når humøret er sådan!

Jeg kan mærke at noget der virkelig har fyldt min hverdag på det sidste er min mere positive tilgang til tingene, selvom meget kan virke surt.. Ikke at jeg ikke kan være ked af det, for det kan jeg godt.. Men jeg har fået banket ind i mit hoved at være ked af det ikke er et tegn på svaghed, men et tegn på man har været stærk for længe.. Og så tænker nogle af jer nok - og hvad havde det så lige med ugens emne at gøre? Men jo. Det er dette, som jeg kan mærke har ''forandret'' min hverdag og som har gjort mig mere glad! Ergo synes jeg bestemt dette skulle med!

Kærlighed, kys og positive tanker herfra!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar