torsdag den 8. marts 2012

Hvad sker der i dit liv for tiden? - Torsdag - Willer.

Mit liv har været forvirrende det sidste stykke tid, mange op- og nedture, personlige problemer, fremtidsplaner og al det pjat, men lige for tiden går det nok helt fint.
Jeg taber mig hurtigt, hvilket er dejligt, jeg klarer mig bedre i skolen, jeg er gladere, jeg arbejder og sådan. Det er dejligt. Min pung blev stjålet i sidste uge, hvilket jeg er godt gal over. Alle mine ting var i den, men min søde bedste veninde gav mig en ny pung, min far gav mig Starbuck's Coffee som trøst og penge. Lovely! :-)

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive, fordi der sker ikke det vilde i mit liv, lige for tiden. Jeg smiler, griner, lever og elsker sgu bare! 


Her er nogle billeder, der er nye og gør mig glad!

































KRAM HERFRA WILLER! <3 <3 xx.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar