mandag den 5. marts 2012

Hvad sker der i dit liv for tiden?

Ugh... Hvad der sker i mit liv for tiden. Det går rigtig godt på nogle punkter, og virkelig skod på andre. Det er går super godt med mine vlogs og min formspring. Jeg har fået rigtig meget positiv respons på min vlogs, og det gør mig jo bare glad. Hvis du ikke vidste at jeg laver video blogs, så er der et link lige her! Skolemæssigt går det sådan 50/50... Har lige fået mit karakterblad, og det ser faktisk okay ud. Får topkarakterer i dansk og engelsk. Men 02 i tysk haha. Jeg hader forresten tysk, det er nok noget af det værste lort som der findes, ugh. Og i de andre fag får jeg 4 og 7. Jeg hader bare karakteren 7, den er så bred, og det irriterer mig grænseløst. Den gamle karakterskala var MEGET bedre. Så alt i alt går det sådan fifty fifty. Men udover det er går det godt. Jeg glæder mig bare til at være færdig med folkeskolen. Skal 3 uger til Sydafrika efter jeg er færdig med min eksamen, så det bliver jo bare super dejligt at komme væk! Glæder mig helt vildt. Nå! Nu vil jeg se Grimm sammen med min mor. Forsat god mandag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar