fredag den 16. marts 2012

Kony... Koge... Kage? - Simone

Okay, KONY...
Nej jeg ved altså overhoved ikke hvad jeg skal sige. Jeg er ligesom Amalie tom for ord. Jeg har tænkt og tænk på hvad min mening og holdning til det her er. Men det jeg er kommet frem til er nok knapt så spændende.. Hvis jeg skal fortælle helt ærligt hvad jeg synes, må jeg sige at det var 30 ligegyldige minutter.. For mig betød det zero! Nok mest fordi jeg samtidig med at jeg så videoen bagte kage, og derfor ikke var rigtig opmærksom?
Nå men så i stedet for at fortælle jer alt muligt ligegyldigt om min holdning til KONY, besluttede jeg at lave lidt lækker mad og vise jer at billede af det! Pasta med forskellige grønsager og tomatsovs, guf!
Håber at i derude har haft en skønno dag og fortsæt god aften.

Xoxo Simone

Ps. i kan da lige tjekke videoen ud her og se hvad i selv synes, måske er det bare mig som er underlig.. Det er det sku nok..

Feeling Charming.. Lækker pasta!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar