lørdag den 3. marts 2012

Hvad jeg vil være, når (hvis) jeg bliver stor (er sgu da stor i forevejen, man ;iii) - DANIEL GULDBERG.

Så er det blevet min tur til at skrive igen - men dog med et emne, som jeg allerede var klar over, hvad svaret var til i forvejen.
De fleste har sikkert sat sig mål til, hvad de har lyst til at blive, hvordan de skal blive det og hvor mange penge de højst muligt kan tjene. Jeg har absolut ingen fremtidsplaner. Ikke engang en, hvis det skal handle om, hvad jeg vil være.
Da jeg - som jeg skrev i indlægget om mig - fortalte at jeg var meget spontan og tager underlige valg, så har det bestemt også påvirket mine fremtidsplaner. Jeg kan godt se, at det nok ville være meget smart med et mål, noget man kan se frem til, når det er aller hårdest... Men sådan er jeg bare ikke.
Jeg er lige startet på en ny efterskole i 10. (blev smidt ud af min gamle, lol), og efter det skal jeg på gymnasiet. Jeg forsøger at åbne så mange muligheder som overhovedet muligt, imens jeg nyder min ungdom. Det vil sige, at pjækning, stive skoledage, for lidt søvn og alt for mange smøger, også skal have sin plads.
Jeg håber selvfølgelig på det bedste mulige gennemsnit, men jeg har det sådan, at jeg synes der skal være plads til alle de useriøst - men sjove - ting. Jeg tager det lidt som det kommer, også må vi se hvor jeg ender henne...
Men det kan jo ikke gå helt galt, når jeg alligevel ender ud med at vinde i Lotto når jeg bliver ældre ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar