søndag den 11. marts 2012

Hvad sker der i mit liv for tiden - Daniel Guldberg!

Ja, dette indlæg kan blive fænomenalt langt, eller det kan formindskes.. Da jeg sidder i et tog, og egentlig har pænt travlt, så vælger jeg den nemme udvej. Jeg vil forresten også lige undskylde for, at jeg ikke fik skrevet igår, som jeg skulle.. Jeg har overhovedet ikke været hjemme i weekenden, og min telefon har først fået penge på idag, så der var ikke den vildeste mulighed. Nå, tilbage til emnet.. Hvad sker der i mit liv for tiden? Tja, jeg blev smidt ud af min efterskole for 2 uger siden, og er derfor startet på en ny efterskole.. Ja, jeg ved godt der er få måneder tilbage, men jeg havde brug for forandring! Jeg er ligeså stille ved at falde til der, selvom det godt nok er lidt awkward nogengange. Men nu er jeg jo heller ikke ligefrem genert, eller noget i den stil, så det kommer nok til at gå.. Håber jeg! Får btw ny Roomie idag, er så spæææændt! Nok om skolen.. I min familie går det ikke pisse godt, og jeg er træt af, at jeg altid bliver modarbejdet.. Ikke forstået, overset og ikke mindst trådt på utallige gange. Jeg er træt af, at der bliver skidt på mine følelser. Ok, havde lige et emo-moment med mig selv. Min mor er dejlig <3 lol Lige for tiden handler mit liv bare om at feste. Seriøst.. Hver fredag og lørdag render jeg pisse stiv rundt til en eller anden fest, højtråbende og rygetrængende! Spurgt Ellers så prøver jeg bare at få det bedste ud af livet, selvom jeg ikke har det alt for godt psykisk! Peace out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar